مقیاس اشتیاق به مدرسه  وانگ و همكاران (2011)

 

اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است که برای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن به‌عنوان یک منادی مهم یادگیری یاد می‌شود (زینگر، 2008).  اشتیاق به مدرسه تمایل دانش‏آموزان به مشارکت در فعالیت‏های روزانه مدرسه از قبیل شرکت در کلاس‏ها، انجام تکالیف کلاسی و دنبال کردن دستورات معلم در کلاس است که عدم آن از جمله عوامل مؤثر در ترک تحصیل محسوب می‌شود. این متغیر همچنین به عنوان ، نقطه ی محوری اكثر نظریات مربوط به افت تحصیلی به حساب می آید (فین، 1989) .

 پرسشنامه اشتیاق به مدرسه وانگ و همکاران (SES) در سال ۲۰۱۱ توسط وانگ و همکاران طراحی شد. این پرسشنامه شامل ۲۳ سؤال است و سه جنبه رفتاری، هیجانی، و شناختی اشتیاق به مدرسه را در برمی‌گیرد.

 

به همراه1 مقاله مرتبط رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 


یادگیری اصولی و سریع زبان انگلیسی با داستان (قسمت1) چوپان دروغگو

مقیاس اشتیاق به مدرسه وانگ و همكاران (2011)

مقیاس اشتیاق دانش آموزان در مدرسه ( (SES-4DS ویگا (2016)

پرسشنامه ی ادراک از ساختار کلاس درس بلک برن

پرسشنامه اضطراب مدرسه - گزارش معلم SAS-TR-

تحقیق در عملیات1 256 اسلاید

روش تحقیق  422 اسلاید

مدرسه ,اشتیاق ,  ,پرسشنامه ,وانگ ,کانال ,به مدرسه ,اشتیاق به ,این پرسشنامه ,وانگ و ,است که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی سایت تخصصی انشا دو کلمه حرف حساب حبه انگور وبلاگ نمایندگی حسنانی اتوبوس راني وبلاگ کار و کسب اسلامی موسسه هاشوری نیوزفااسپرت موسسه حرف آخر